keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 107/27.03.2012 privind aprobarea Procesului verbal 661/26.10.2011 al Comisiei de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Raportului de evaluare a materialor rămase pe stoc, atribuirii în folosinţa gratuită a Regiei Autonome de Transport Timişoara, valorificării şi vânzării unor materiale şi împuternicirea Regiei Autonome de Transport Timişoara pentru recuperarea valorii materialelor neutilizabile

27.03.2012

Hotararea Consiliului Local 107/27.03.2012
privind aprobarea Procesului verbal 661/26.10.2011 al Comisiei de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Raportului de evaluare a materialor rămase pe stoc, atribuirii în folosinţa gratuită a Regiei Autonome de Transport Timişoara, valorificării şi vânzării unor materiale şi împuternicirea Regiei Autonome de Transport Timişoara pentru recuperarea valorii materialelor neutilizabile


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-6935/16.03.2012 - al Primarului Municipiului Timisoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu nr. 3631/13.03.2012;
Având în vedere Hotarârea Consiliului Local nr. 415/30.11.2010 privind utilizarea gratuita de catre R.A.T.T. a materialelor ramase în stoc în urma finalizarii proiectului "Modernizarea infrastructurii la reteaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timisoara";
Având în vedere Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara prin care s-a numit Comisia de control la nivelul regiei care să expertizeze, din punct de vedere tehnic şi economic, care sunt reperele şi cantităţile ce pot fi utilizate din materialele rămase în stoc în urma finalizării proiectului "Modernizarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara";
Având în vedere Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală a ANAF nr. 69/28.01.2010;
Având în vedere Hotărârea nr. 100/03.11.2011 a Consiliului de Administraţie al RATT;
Având în vedere Ordonanta Guvernului nr. 102/1999 pentru ratificarea Contractului de finantare dintre România, Banca Europeana de Investitii si Regia Autonoma de Transport Timisoara privind finantarea Proiectului de reabilitare a transportului urban Timisoara, în valoare de 19.000.000 euro, semnat la Bucuresti la 20 august 1999 si la Luxemburg la 18 august 1999;
În baza prevederilor art.136, alin. (4) din Constitutia României;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin.(2), lit.b) şi d) din Legea nr. 215/2001, privind administratia publica locala, republicata si modificata;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001, privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba Procesul - verbal nr. 661/26.10.2011 al Comisiei de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara şi Raportul de evaluare a materialelor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului "Modernizarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara".

Art. 2: Se atribuie în folosinţă gratuită către R.A.T.T. materialele rămase în stoc la finalizarea proiectului "Modernizarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara", în sumă de 3.797.176 lei, care au fost înregistrate în evidenţa contabilă RATT, pentru utilizarea acestora în condiţii de maximă eficienţă la lucrările de investiţii, reparaţii şi întreţinere a domeniului public aflat în administrarea Regiei Autonome de Transport Timişoara.

Art. 3: Se împuterniceşte R.A.T. Timişoara pentru valorificarea prin vânzare sau prin casare, dezmembrare şi valorificare prin vânzare ca deşeuri a materialelor neutilizabile, sumele încasate urmând a fi virate la bugetul local.

Art. 4: Se aprobă valorile materialelor din stocul fără mişcare în urma reevaluării acestora conform Procesului- verbal nr. 661/26.10.2011 al Comisiei de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara şi Raportul de evaluare a materialor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului "Modernizarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara", în sumă de 3.203.235 lei, din care:
a - materiale utilizabile în valoare reevaluată de 3.109.965 lei;
b - materiale neutilizabile în valoare reevaluată de 93.270 lei.

Art. 5: Se aprobă casarea, dezmembrarea materialelor inutilizabile şi valorificarea prin vanzare ca deşeuri în valoare reevaluată de 93.270 lei şi 407.161,40 lei valoare înregistrată în contabilitatea RATT (cost istoric).

Art. 6: Se împuterniceşte R.A.T. Timişoara pentru recuperarea sumei de 576.232, 91 lei reprezentând diferenţa de valoare din reevaluare, sumă care urmează a fi virată către bugetul local. În cazul în care se constată fapte care constituie infracţiuni RATT va înştiinţa de urgenţă organele competente.

Art. 7: Trimestrial Regia Autonomă de Transport Timişoara va informa Consiliul Local al Municipiului Timişoara cu privire la punerea în practică a prevederilor acestei hotărâri.

Art. 8: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Tehnica din cadrul Primariei Municipiului Timisoara si Regia Autonoma de Transport Timisoara.

Art. 9: Prezenta hotarâre se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Politiei Locale;
- Directiei Comunicare;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei de Mediu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Compartimentului Control Intern;
- Regiei Autonome de Transport Timişoara;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
ADRIAN PAU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: proces_verbal.pdf

PROCES VERBAL 667 / 26.20.2071 PROCES VERBAL În urma derularii obiectivului de investiții “Modernizarea infrastructurii la rețeaua de transport În comun cu tramvaiul în municipiul Timişoara”, finanțat în cadrul Contractului de Împrumut cu BAI, se prezinta urmaioarea situatie: LI SITUAȚIA FINANCIARĂ 1. TOTAL SURSE DE FINANȚARE A INVESTIŢIEI = 46.920.612 EURO, din care: - surse de la bugetul de stat = 17.428.504 EURO - surse de la BEI = 18.000.000 EURO - surse de la bugetul local = 10.290.638 EURO - surse proprii RATTF = 201,500 EURO 1. CHELTUIELILE CUMULATE EFECTUATE: Până la 31.12.2002 au fost în valoare de 9.265.000 EURO (279.602.692 mii lei ROL) ) -2003 au fost în valoare de 19.149.000 EURO (662.992.347 mii lei ROL). 004 au fost în valoare de 31.015.000 EURO (1.093.637.000 rii lei ROL) 2005 au fost în valoare de 41.006.000 EURO (145.442 995 lei RON) 2.2006 au fost valoare de 45: 565. 000 EUR (161.781.403 lei RON), din care; surse de la bugetul de stat = 17.346.000 EURO (61.819.848 Iei RON) surse de la BEI = 19.000.000 EURO (66.477.458 lei RON) - surse de la bugetul local = 9.320.000 (22.787.597 16 RON) surse proprii RATT = 199.000 (656. 300 lei RON) Până la 31.12.2007 cheltuielile cumulate, efecte au 1 fost în valoare de' 46.540.5 12 EUR (164.145. 695 lei RON), din care: surse de la bugetul de stat = 17.346.000 EURO (61. 819.848 lei RON) surse de la BEI = 19.000.000 EURO (66.477.458 lei RON) - surse de la bugetul local = 9.995.105 EURO (35.150.464 lei RON). „surse proprii RATT = = 19, 407 EURO (697. E Jei RON, Până la 3. 12. 2008 cheltuielile efectuate au fost î în valoare de 46. 325. 158 EUR (166. 056. 115 lei RON), din care: - "surse de la bugetul de stat = 173 53. 610 EURO (61.819.848 lei RON) “surse de la BEI = 19.000: 000 EURO (66.477.458 lei RON) IE 'surse dela bugetul local = 10.373.142 EURO (37.100.884 lei RON) - :SurSe proprii RATT= 199,407 EURO" (697. 925 lei RON) . Acest document, esie proprietate a Ri A. fr acordul scris al proprietarului nu este permisă. “a

PROCES VERBAL Cod: F- 2.401. 63 / 26102011 Ed.1 Rev, î MIRARE Pag: 2/18) 3. Procentele de utilizare a surselor de finanțare suni următoarele: O realizat la finele lunii decembrie 2003 a fost de 40,81 a a a a a “% realizat la finele lunii decembrie 2004 a fost de 66,1 % realizai la finele anului 2005 a fost de 87,39 % realizat la finele anului 2006 a fost de 97,75 % realizat la Tinele anului 2007 a fost de 99,19 % realizat la finele anului 2008 a fost 100 % 4. SITUAȚIA CREDITULUI (în valuta de contract) = 19.000.000 EURO a. Traperi Până la finele anului 2004, Regia Autonomă de Transport Timişoara a efectuat toate tragerile de Iz HEI, în sumă totală de 19.000.000 EURO şi anume: Data | Suma 8112001 | 2.000.000 EURO 30.04.2002 | 2.900.000 EURO 20.06.2003 | 3.400000EURO | 06022004 [| 34 EURO | [08102004 |, 7.300.003 EURO b. Plata dobânzilor În scadența: Dobânzi | | Data Procentul i 15.12.2001 | 10.236,67 EURO 4,98% [ 15.062002 | 70.027.50 EURO 4,98 % ; 5,58 % | 15.122002 | 130710 EURO 498%; 5,58% | 15.06.2003 | 130710 FURG 4,98%; 5,58 % | 15.12.2003 195.333,61 EURO 4,98 % ; 5,58 %; 3,91% ] 15.06.2004 | 250.421,17 EURO 4,98% ; 5,58 %; 3,91%; 4,37% | 15.12.2004 328.259,94 EURO | 4,98% ; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18% 15.06.2005 409.51547 EUR | 498%; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18% 13.12. 2005 395.798,94 EUR | 4,98 % ; 5,58 %: 3,91%; 4,37%; 4,18%. | 15.06.2006 38167541 EUR] 498%; 5,58 %; 3,91%; 4,37%: 4,18%. | 15.12.2006 367.557,88& BUR | 4,98 % ; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18%. | 15.06.2007 4,98 % ; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18% 15.12.2007 4,98 % ; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18% | 15.06.2008 325.196,27 EUR | 4,98 % ; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18%. 15.12.2008 311.075,74 EUR | 4,98%; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18%. . | 15.06.2009 296.955,21 EUR | 4,98%; 5,58 %; 3,91%; 4,37%; 4,18% e. Ramburszarea Creditului; Rata de capital | | Data scadenta Procent din Împrumut, aşa cum este | Suma ' de a ratei definit la subparagraful 2.01 din CF rambursat | 15.12.2004 3,33% | 632.700 EURO | | 15.06.2005 3,33% |_632.700 EURO | i 15.12.2005" 3,33 % 632.700 EURO | RAT. fără acordul scris al proprietarului nu este permită, Acest document este proprietate a n u

PROCES VERBAL Cod: E-2401 | m Ed. 1 Rev. 1 “| 661 / 2610207) Ed 1 Rev 1 | le Pag: 3718 7] 15.06.2006 3,33% „| 632.700 EURO. | 15.12.2006 3,33% 832.700 EURO 15.06.2007 3.33% 632.700 EURO | 15.12.2007 333% 632.700 EURO 15.06.2008 3,33% 632.700 EURO | 15.12.2008 333% 632.700 EURO | 13.06.2009 ! 3,33% 632.700 EURO | TOTAL 333% 6.327.000 | Referitor la rambursarea „TVA dedus şi recuperat de RATT pe anii anieriori” în scopul reîntregirii fondului de investiții pentru aceeaşi destinație, din cadrul "finanțării Proiectului BEI, dorim să facem u următoarele precizări: - Procedura de deducere şi recuperare de la bugetul de stai se efectuează prin deconturi n periodice; : - Suma necesară a fi returnată la local, aferentă anilor 2001. şi 2002 a valoare de 6.307.276.746 lei + 6.097108.826 lei + 27848. 394.320 lei, 40.252.779.892 lei; - Din valoarea totală recup reîntregirii fondului de inves o 1.000.000.000 lei în cursul anului 2002 o 6.350.944.773 lei conform P.V./21.03.2003 de compensare cu rambursare T de la buget de stat o 9.046.793.142 lei conform P TVA de la bugei de si o 4258.877.896 lei ci TVA de la buget de stat o 1.986.243.660 lei, conform P.V. 576/ 10.02.2004 de compensare cu rambursare TVA de la bugetul de siat o 17.609.920.421 lei, conform PY. 3346 / 2. 04. 2004. de, e mpensare CU rambursare TVA de la bugetul de stat CARE st în ot “LA Tea NI RATT a reuşit să returneze la bugetul local în sccpui pentru acecaşi destinaţie sumele de: <A VA -V. 8797/25.11.2003 de compensare cu rambursare m P.V. 9455/10.12.2003 de compensare cu rambursare Ca urmare, restul de returnat, aferent anilor 2601 şi 2002 a devenii = 0 lei Referitor la anul 2003, valoarea TVA dedusă este de b aceatră suma dedusă a devenit scadentă la plată la 31.12. 2003, fiind necesară efectuarea Yeintregirii surselor dela bugetul local cu aceeași d estin. ație, "Din +7 aloarea totală de TVA dedusă pe anul 2003 RATT a returnat. la, local î în - scopul Teîntregirii fondului de investiții pentru aceeaşi destinați : 277: 654278 lei î în cur: ursul lunii anuârie 2003 “(echitarea parțată a cheltaielilor "pentru importul de şină din luna ianuarie 2003) "o :810.000.000 lei în cursa! Iunii februarie 2003 (achitarea pariat € a : cheltuielilo _ Pentry + importul de şină din luna febryarie a

= | Cod: F- 24-01 SERI PROCES VERBAL FT Rar , NR. 661 / 26.70.2011 ev, * ZII __ Pag: 4 118 În anul 2004, RATT a reuşit să returneze (pentru anul 2003) la bugetul lucat sumele de: o 1,673.051,865 lei, returnat, conf. PV 3346/22.04.2004 o 200.000.0001ei, returnat, Op. 1461/30.11.2004 o 200.000.000 lei cu 0p.14G6/30.11.2004 o 200.000.000 lei Op, 1467/2.12.2004 ; 0” '200.000.0081ei Op. 157116.12.2004 o 200.000 000 lei Op. 1572/16.12.2004 | o 200.000 000 lei Op 1578/1 7.12.2004 o 200.000 (08 tei Op. 1596/20.12.2004 o 200.000 000 lei Op. 1609/22.12.2004 ! o 200.000 008 lei Op. 1619/23.12.2004 o 200.000 008 lei Op 1635/28.12.2004 o 21.118.543.828 lei, returuat conf. PV 7175/23.12.2004 Rest de returnat 61.123150.855 — TVA redus aferent 2001 (5193.331.098 lei) -( 24.191.595.693 lei = HESSE ŞI În anul 2005 s-au reîntregit (pentra anul 2003) următoarele sume: i Op 107/19.01.2005 turnat conf, NC 308/19.01.2005 ruat conf. NC 17038/07.07.2005 înruat conf. NC 33201/19.67,2005 o o 21.481.640.006 o 6.295.850.0001 o 17.468 RON (174.680.006 lei) conf. PV. 41166/22.08.2005 o 681.764 RON (6.817.652.482) conf. OP. 3099/28.12.2005" Referitor la anul 2004, valoarea TVA dedusă, până la această dată, este de 67:518:712.512]eil 151.85 RON) această suma dedusă a devenit scadentă la plată la finele anului 2004, dată Ia care a fost necesară efectuarea reîntre girii surselor de la bugetul local cu acecaşi destinație, Din TVA aferent 2004 s-au reîntregit sume în anii 2005 şi 2006, astfel: o 3.818.235 RON conf. OP, 3099/28.12.2005 o 500.000 RON conf. OP. 3100/29.12.2005 o 500.000 RON conf. OP, 418/10.02.2006 o 800.000 RON conf. OP, 7198/05.04.2006 o 606.000 RON conf. OP. 851/06.04.2006 o 533.635 RON conf. OP, 1101/10.05.2006 | TVA aferent 2004 a fost returnat în totalitate aloarea TVA dedusă, până la această dată Referitor la anul 2005, : ÎN 70.470.000 LEI), care a devenit scadentă la finele lunii decembrie 5 2003, Din TVA aferent 2005 s-au reîntregit sume în anii 2006 şi 2007, astfel: a o 700.000 RON conf. 0P,2933/14.11,2006 : LO x 2.000.006 RON conf, 0P.3220 713.12,2006-- Acest document este proprietate a RAT. Utilizarea fără acardul scris al proprietarului nu, este permisă.

Cod: F- 24-01 PROCES VERBAL NR, 661 7 261020)1 o 1.000.000 RON conf. OP, 7717. 01.2007 a 500.000 R ON conf. OP. 932/10.04.2007 0.000 RO o 7 7.047 RON, conf. Op 1380/11. 06.2007 , TVA aferent 2005 a fost returnat în totalitate | Referitor la anul 2006, valoarea TVA dedusă, până la această dată [ 4.063:679,24 LEI RON _(40:636.792.400 LET, care a devenit scadentă 2006. este de la finele lunii decembrie - Din TVA aferent 2086 s-au reîntregit sume în anu] 2007, astfel: o 850.000 RON conf. 0P,1545/09.07. 2007 o sa -204 RON conf. Noia compens. Nr. 6475/ 18.07.2007 o 1.000 RON conf. OP Nr. 2024/28.09.2007 o 150 1.000 RON conf. OP ar. 2613 /21.11.2007 e 105.475,24 RON conf. OP nr. 2682/5.12.2007 Î, "Referitor la anul 2007 7, Valoarea T TVA dedusă, până la data de LEITRON, care a devenit scadentă la finele lunii decembrie 2007 ; a fost de 17.600,91 Din TVA afere ut 2007 s-a reîntregit suma în anu] 2008, astfel: o 17, 600,91 RON conf. OP, 149 /22,01. 2008 TYA aferent 2807 a : fost returnat în totalitate | IEI ] Ca urmare a controlului Curţii de conturi din luna. septembrie. 2004, s-au a stabilit penalirăți la _ obligațiile de plată privind TVA nerambursat: 5.233. 030,20, RON (52.330.301,982 lei), Datorită neachit? : termen (31.12.2006) a surselor la bugetul local, s-au stabilit penalități aferente în sumă de 3.377,587 7,35 RON. La aceste penalitati se data suma de 991. 466 RON, majorari aferente perioadei 01.01. 2007 — 30 06.2007. IS La aceste penalitati se adauga suma de 267, 40, 44 RON, majorari aferente perioadei 30.06.2007 — 30.09.2097. La aceste penali 31.10.2007. La aceste penalitati se adauga suma a de 64. 564 60 RON, majorari aferente: perioadei 31, 10. 2007 —30.11,2007. se adauga suma a de 85.380,68 RON, majorari aferente perioadei 30.09. 2007 La aceste penalitati se adauj uga suma de 5. 527,38 RON, 05.12.2007, TOTAL PENALIZARI =9. 935. 747, 25. LEI Din Această sună totală, s-a achitat astfel: = “Op. 1102/10.05.2006 = 80.000 . = Op. 1161/10.05.2006 = 586.364,50 majorari aferente perioadei 30.1 1.2007 - Acest dociment est6 provrielate Utilizarea fără acordul scris al proprietărului nui estă permisă.

01 > 7 pm PROCES VERBAL Ed.1 Rev. 1 Î 667 / 26.20.2017] tr ERIN Pag:6 115. = Op. 1487/13.06.2006 = 1.250.000 = Op. 1650/10.07.2006 = 1.000.000 = Op. 1868/17.08.2006 = 700.000 = Op. 1940/24.08.2006 = 350.000 = = 500.000 = 0p.2176/19.09.2006 = 766.957 = 0p.2429/17.10.2006 = 1.000.000 * Op. 2869/09.11.2006 = 550.001 (- 6.783.322,5) (soldul nerambursat = 3.152.424 75 lei. ) * Op. / =1,500.000 (- 8283.322,25) (soldul nerambursat = 1.652.424,75 lei. ), soldul nerambursat la data de 30.06.2008 Majorările la penalități au fost returnate în totalitate IW.ACHIZIȚII DE MATERIALE t în vederea atribuirii Co u derulat următoarele contracte de În urma finalizării etandlo de achiziții de materia materiale aferente întregu u Suprastruciura liniei cale tramvai (şina Ri ente de comandă de la distanţă pentru apar: 2091, semnat cu firmei THYSSEN 1. Contractul de achiziţi sistem ISOLAST, apar de cale, piesele de prind GLEISTECHNIK — Gerz 2. Contractul de achiziție al Spania 3. Contractul de achiziție fir de coiiaci iramvai: 18 02. 2002, semnat cu 1 firma ALLIA ENTERPRISES Ltd, Cipru 4. Contractul de achiziţie cablu de 20KV c.a.: 18.03. 2002, semnat cu firma S.C. ICME E S-A. Bucireşti 53. Contractul de achiziţie dulapuri de racordare: 26, 03.2002, semnat cu firma S.C. ELEC ALFA INTERNAŢIONAL SRI, Botoşani 6. Contractul de achiziție stâlpi de susţinere a rețelei de contact: 5.04. 2002, semnat cu firm S.C.DUAL MAN Bucureşti; 7. Contractul de achiziție suspensia transversală de susținere a rețelei de contact: 19.04 semnat cu firma ELEKTROLINE 5.R.0. Praga. fără acordul scris ai proprietarului nu este permisă. * Acest document este proprietate aR.A.T.T. Utiizarea H Şi

n Cod: F-2401 PROCES VERBAL NR...667 / 26702011 Y. REFERITOR LA EXECUȚIA DE LUCRĂRI: 1. Execuţia lucrărilor, în cadrul primului pachei de lucrări contractate (8,206 km linie.cale simplă modemizată — Contractul nr. 3878/22.03.2002 încheiat cu firma Martin Rose - GmbH&CoKG - Germania şi Electroline s.1.0. Praga - Cehia), pe traseele T3 şi T10 Lucrările au fost rece decembrie 2003. Receptia finală s-a semnat cu Proces verbal or. 7775/31.05.06 piionale prin PVR la terminarea lucrărilor, semnat în uta 2. Execuţia a 24 km de canalizație în vederca modernizării cablurilor de 20 lv ca, de alimentare a substațiilor de redresare * S-a perfectat Contractul 5857/16.04.03 cu firma S.C. CONFORT Timişoara * Durata lucrărilor: 12 luni de la predarea amplasamentului, care a avut loc în cursul lunii mai 2003 Lucrările au fost recepționate prin PVR la teri decembrie 2003. Recepția finală s-a semnat cu Proces verbai nr. 333/11.91.2006] 3. modernizată) - Contraciul nr. 21.11,2002 încheiat cu firma Martin Rose GmbH&CoKG - Germania şi Eleciroline s.r.o. Praga - Cehia), pe trascele. Bv, Tinerciii şi T4 (str. Preyer — str. 1. Barac — bucla din By, Dâmbovița) Lucrările au fost recepționate pris PVR la terminarea lucrărilor; semnat în Îunz decembrie 2004. ! Recepția finală s-a semnat cu Proces verbal nr: 16411/18.12.06) , 4. Pachet de licitaţie : Str. Dacilor, (P-ta Traian), Str. Kogălniceanu, Str. IMihalache, Str. Dorobanţilor, Traseele F11, TIZ, T13, T14: EEE e S-a perfectat Contractul nr.11897/25.08.2003 cu, firma Martin Rose : GmbH&CoKG - Germania şi. Blectroline S.r.0. Praga —Cehia. Lucrările pe Traseele T11, TIZ, TI şi 714 au fost recepționate prin. PVR. Ia O! „terminarea lucrărilor, semnate în lunz octombrie 2005. EI md Recepția finâlă s- amânat pentru luna miartie 2008 - 5, "Din cadrul Pachetului de licitaţie, aferent Traseclor TIT: i “* S-a, perfectat Contractul nr. 8149/23.06.2004 cu firma Marin Rose - Germania și Eiectroline s.r,0. Praga — Cehia, Acest document este Pproprjeiate a R.A.T.T. Utilizarea fără acorsul scris al proprietarului nu este permisă. 7, E

Cod: F-2.4-01 - PROCES VERBAL Ei j |NR. 661 / 2610207] d. 1 Rev, 1 —_— Pag: 8 / 18, ! a) Traseul T1 parțial: str. Bogdăneştilor - str. C, Brediceanu — Viaduct CFR. — Intersecţia str. C. Brediceanu cu str. I, Nemoianu până la infersecţia str. Brediceanu cu str. Sf. Ioan = 2,593 km L.c.s. Lucrările pe Traseul TI parțial: au fost recepționate prin PYR la terminarea Incrărilor, semnat în luna octombrie 2005. RENE [ Recepţia finală s-a semnat prin PVR Finală nr-90/29.02.2008 b) Traseul 2: str. Nemoiam — Bv, Ferdinand — inclusiv Podul Traian — racordare la Bv. 16 Decembrie 1989 = 2,010 km Le.s. Tronsonul T? s-a recepționat la terminarea lucrărilor cu PVR nr. B692/16.06.2006 Recepția finală s-a semnat prin PVR Finală nr.17490/16.12.2008 ] c) Traseul 1 rest: porțiunea str. Brediceanu — str 9 Mai - Piaţa SE. Gheorghe - Bv. Revoluției 1989 — inclusiv Podul Decebal — racordare la linia de pe str. 3 August 1919 = 2,557 km Les. Tronsonul FI rest s-a recepționat la terminarea Ir ucrărilor cu PVR nr, 10.07 6. Pachetul Traseului T9: str. Independenței — str. Drubeta parțial = 2,6 a ST rm 8 ra rr A în 6352/21.05.2004 cu fima Martin Rose cirolime s.r.o, Praga — Cel e S-a perfectat Contractul GmbH&CoKG - Germania și Tronsonul T9 s-a recepționat la terminarea ucrărilor cu cu PVR nr. 7776/31.95.2006 [ Recepția finală s-a semnat prin PYR Fioală nr. 2040/11.02.2009 ' 7. Pachetul Traseelor T5, T7: tronsonul: Bv, Dâmbovița (inclusiv intersecția Bv. Dâmbovița cu str. A. Ipătescu), Bv. L, Rebreanu până la Intersecţia By, Bi Rebreanu cu str. Drubeta (inclusiv intersecția) = 6,061 km linie cale simplă tramvai » S-a perfectat Contractul mr. 1530/02.02.2005 cu firma Martin Rose a GmbH&CoKG - Germania şi Electroline s.r,o. Praga — Cehia. Traseele T5, T7 s-au recepționat la terminarea lucrărilor cu ex PVR nr. 156 15/27.12.2007 8. Pachetul Traseelor T1Sa, Traseele T15a și T15b, care se referă la tronsonul: - Bv. L. Rebreanu (continuare de la str, Drubeta) şi Bv. Joşif Bulbnca = 5,378 kr Les. S-au perfectat Contractele nr. 18.765/13.12.2005 şi nr. 4227 /21.03.2006 cu firma Martin Rose GmbH&CoKG - Germania şi Electroline s.r.o. Praga — Cehia. 9. În corelare cu execuţia lucrărilor de modernizare a liniei cale şi a reţelei de contact se execută lucrările de reglementări ale retelelor de telefonie şi cele de cabluri electrice (aparţinând ROMTELECOM, respectiv 5.C. ELECTRICA), în cadrul contracţelor Acest document este proprietate aRAT.T. Utilizarea fără acordul scris al proprietarului nu esie permisă.

PRO, ES VERDI, Cod: F-2401 | CES VERB, Ed. 1 Rev. 1 NR. 661_/ 2610201] —_ Pag: 9718 de execuție lucrări, încheiate separat cu firme de specialitate, agreate de firmele ; proprietare ale reţelelor respective: CINE a) Coritraci 9798/30.08.01, Reglementări reţele ROMTELECOM pe T3, Tld, încheiat cu SC TELECONSTRUCȚIA SĂ b) Contract 11389/10.10.01, Reglementări rețele ELECTRICE pe T3, T10, încheiat cu SC CONFORT SA . c) Contract 3849/11.03.03, Reglementări rețele ROMTELECOM pe T, T4, TI, T12, T13, TI4, încheiat cu SC TELECONSTRUCŢIA SA ' d) Contract 13067/18.09.03, Reglementări reţele ELECTRICE pe T, T4, TIl, T12, T13, Tl4, încheiat cu SC CONFORT SA e) Contract 5857/16.04.03 Înlocuire cabluri 10KY cu cabluri noi 20 KV, încheiat cu SC CONFORT SA 'S Contract 2786/09.03.04, Reglementări reţele ROMTELECOM pe TI, 72, încheiat cu SC DUAL TELECOM SA . g) Contract 2661/05.03.04, Reglementări rețele ELECTRICE pe TI, T2, încheiat cu SC CONS ELECT. INST. SA h) Contract 7955/21.06.04, Reglementări rețele ROMTELECOM pe T9, încheiat cu SC TELECONSTRUCȚIA . ) Contract 7954/21.06.04, Reglementări reţele ELECTRICE pe T SC CONFORT SA 3) Contract 503/14.01.2005, Reglementări rejele ROMTELECOM p T încheiat cu SC TELECONSTRUCȚIA k) Contract 1342/31.01.05, Reglementări rețele ELECTRICE pe Ts T7, încheiat - cu SC CONS ELECT. INST, SA ]) Contract 6238/2.05.2006, Reglemeniări rețele ROMTELECOM pe Ti3a, încheiat cu SC TELECONSTRUCŢIA m) Contract 6570/8.05.2006, Reglementări rețele ELECTRICE pe T15a, încheiat cu SC CONS ELECT. INST. SA n n) Contract 7088/ 17.05.2006, - Reglementări reţele ROMTELECOM pe Ti 5b, încheiat cu SC TELECONSTRUCȚIA o) Contract 6549/8.05.2006 Reglementări reţele ELECTRICE pe T15k, încheiat cu SC CONS ELECT. INST. SA TE E 9, încheiat cu a fa în - 71, Acest document este proprietate a RATT, Utilizarea fără acordul scris al proprietarului nu este permisă.

PROCES VERBAL ] | NR. 66] / 26102017 CONCLUZIE PRIVIND CUŢIA LUCRĂRILOR: Cod: F-24-01 | Ed.1 Rev. i | Pag:19718 | Acest document este proprietate aRAT.T, Ui P.V, Nr. Lungime Începere. . Recepție PU crt Trasee trasee lucrări la Recepție : kmlcs. terminare | Finală lucrări | 0. n 2. 3. 4. T3şi TI0 Tronsonul Bv. 16 Decembrie 1983, | între Splaiul Tudor Vladimirescu (exclusiv) şi Piaţa Mocioni (exclusiv) Lungime tronson = 644 m linie cale simplă tramvai i Piaţa Maria Lungime tronson = 278 m linie cale | i simplă | | Str. Gh. Doja | 19732/ 11 | Lungime tronson = 1.784 x 8,206 | Apr. 2002 191203 | 3 simplă | E PE i Piata Bălcescu | | Lungime tronson = 391 linie cale | simplă | | | Str. 1 Decembrie i Lungime tronson = 4,675 m linie cale | siraplă Intersecţia Calea Buziaşului Lungime tronson = 434 m linie cale simplă | T4 şi Tinereţii- Tronsonul By. Tinereţii, între intersecția cu Bv. Gen. Dragalina (exclusiv) şi intersecţia cu Bv. Iuliu Maniu (înclusiv) Lungime tronson = 742 m linie LL 2. | cale simplă 3,698 | Mai 2003 DU 16411 „12. 18.12.66 Str. I. Preyer — str. I. Barac | Lungime tronson = 1,856 m linie | cale simplă * n Bucla din Bv, Dâmbovița Lungime tronson = 1.100 m linie cale simplă e fără acordul scris ai proprietarului nu este permisă.

PROCES VERBAL NR. 661 / 2610201) Ed. 1 Rev. 1 Pag: 11 / 1& Til, T12, T13, TI4 | Bucla Gara de Kst | Eşalonat Lungime tronson = 349 m linie pe trasee: cale simplă Str. M. Kogălniceanu între Bucla de la Gara de Est şi Bv. Tale Ionescu (exclusiv intersecția cu sir. Drăgăşani) | Lungime tronson = 891 'm linie e - cale simplă T11, TIZ | TI, TI2: T1I, Intersecţia str. Drăgăşani = 3,380 E oct. FI2: Lungime tronson = 155 m Lc. ' 2003 16269 Intersecţia Bv, Take fonescu 26.10.05 Lungime tronson = 372, m Lc.s. Amanate 3. | Str. M. Kogălniceanu (Piata Radea pt Cârțan — Podul Dacilor) 30.03.08 Lungime tronson = 528 mlc.s. | Str, str. Dacilor i Lung. tronson = 610 mlcs. | | : Intersecţia Piaţa Traian | i | Lungime tronson = 475 m Les. | TIS, TI4 |TIZ,TI4: | FII, | | | =3605 |* iam F14: Str. Mihalache — str. A. Saguna — | 6985 | 2004 16466 | | Calea Dorobanţilor — Intersecţia cu | /31.10.05 | str. S. Bărnuţiu - str. Gh. Adam | (până la str. Lorena). i j Lungime tronson = 3.605 m linie cale | | simplă 4 | | | | Fşalonat: Tonson ! 30.05.08/ 1” — Toni, 7, Amanăt 4 Str. Independenţei - Str. Drubeta 2630 2004 77761 2040/ | (Parțial, până la str. Mureş, exclusiv PEACE 31.05.06 1 02 e intersecţia) [Fronson TI 09 Tune 005. Acest document este proprietate a RAT.T. Utilizarez fără acordul scrie al proprietarului iu pste permisă. ES _ CESE n

PROCES VERBAL NR. 661 / 26.10.2071 Eşalonat: | | T1,7T2 | Str. Mareșal ' Antonescu (fosta sir. Bogdăneştilor de la intersecția cu Bv. | TI parțial TI | | Cetăţii — exclusiv iniersecția) - str. C. | =2,593 | parțial = | parțial: | i Brediceanu - Viaduct C.F.R. — exclusiv “iulie | 16395/ | Tiparţia Intersecţia str. C. Brediceanu cu str. 1. Nemoiany — continuare, până la Intersecţia str. C. Brodiceanu cu sir. Sf. loan (inclusiv) Lungime tronson =2.316 m Lc.s. Intersecţia str. C. Brediceanu cu str. 1. Nemoianu Lungime tronson =277 m lc.s. Tronsonul str. Dr. I. Nemoianu - Piata Regina Maria - Re, Ferdinand - Podul Traian - Intersecţia Bv. 16 Vladimiresct. Tungime tronson =2.010 mic. Tronsanul str. Brediceanu, de la F TI . SE. loan (excfusiv) — intersecția eu Piaţa Libertăţii - str 9 Mai - Piaţa Sf. Gheorghe — str. Proclamaţiei de la Timişoara - Bv. Revoluției 1989 — inclusiv Podul Decebal TIungime tronson = 2,557 m L.c.5. =2,010 Decembrie 1983 eu str. Splaiul Tudor | TI rest = E mai 2004 | 28.10.05 febr. 2006 T2: 8G92/ 2005 | 16.060 E Acest document este proprietate aRATFT U iilizarea fără acordul scris al proprietarului nu este permisă.

PROCES VERBAL NR. 661 / 26702011 Ed. t Rev. Pag: 13/18 | T5,TY7 . Bv. tronsonul cuprins între bucla (exclusiv bucla) și intersecția dintre Bv. Dâmbovița cu str. Leonard, inclusiv tronsonul de pe str. A. Ipătescu până la str. Teatrului Lungime tronson = 2.175 m Lc.s. Br. Dâmboviţa — Br. IL. Rebreanu, tronsonul cuprins între intersecția Bv. Dâmborita cu sir, Leonard şi intersecția Bv. L. Rebtreanu cu str. Drubeta (exclusiv intersecția) Lungime tronson = 3.400 m lc.s. Intersecţia Bv. 1, Rebreanu cu str. Brubeta Lungime tronson = 486 mlcs. FI5a Linia cale tramvai pe Bv. L, Rebreanu, tronsonul cuprins între intersecţia Bv, L. Rebreanu cu str. Drubeta (exclusiv intersecția) şi intersecția Bv. 1. Bulbuca cu Sir. Arieş (exclusiv intersecția) Lungime tronson = 2.252 m linie cale | simplă Eșalonat pe tronsoane: TS =2,175 = Febr. 2005 86 E Iunie 6,081. 2005 Februarie 2006 Rt ha UA 15615/ 2712.07 11563/ 25.08.08 NEC, Finala: 2009 Ti5b Linia cale tramvai. pe Bv. Iosif Bulbuca, tronson! cuprins între (inclusiv intersecția) şi bucla : de Ia LA.M. (exclusiv bucla LAM.) , | Lungime tronson = 3.126 m linie cale intersecția Bv. I. Bulbuca cu str. Arieş | 3.126 simplă Aprilie — 2006... _29.08.08 11563/ | Acest document esfe Proprietate a R.A.T.T, Uillizarea fără acordul scris al proprietarului nu este permisă.

E PROCES VERBAL, — NR. 661, / 26102071 Ed. 1 Rev.1 IURI [Pag: 14718 | VL SITUAȚIA PRIVIND CONTRACTUL DE CONSULTAN ȚĂ 1, Ca urmare a licitaţiei internaţionale, derulate în primul trimestru al anului 2000, în cursul lunii aprilie 2000 s-au încheiat negocierile cu firma de consultanţă SYSTRA şi după ce s-au obținut 'neobieciările de Jă' BEI şi de la Ministerul de Finanţe penfri Contract de consultanță, acesta s-a semnai de căire RATT şi firma: SYSTRA-GIBB la data de 23.05.2000 2. În urma derulării unei a doua licitații internaţionale în cursul lunii ianuarie 2003 şi obținerii ueobiectărilor din partea BEI şi Ministerul Finanţelor Publice s-a perfectat Contractul de consultanță cu firma germană SCHUALER PLAN la data de 4.03.2003. Sursele de finanțare aprobate pentru plata serviciilor de consultanţă epuizându-se la finele anului 2004 s-a solicitat prevederea de surse suplimentare de la busetul local, atât pentra anul 2005, cât şi pentru anul 2006, pentru a putea derula în continuare un contract de consultanță, ce face , obiectul „Consultantului independent”, condiție impusă prin Contractul cu BEI. Incepând cu anul 2007 s-a încheiat derularea Contractului de consultanță. VIE SIFUAȚIE PRIVIND CONTRACTUL DE PROIECTARE S-a perfectat contactul de proiei cu S.C. IPROTIM SA, nr. 43022, în iunie 1999, în urma procedurii de încredințare directă, în baza Avizului. Ministerului Lucrărilor Publice, ca urmare a negocierilor directe purtate de către M.I.P, împreună cu RAT, cu firma de proiectare. VIE. ANALIZA COMISIEI DE CONTROL În urma controlului efectuat de catre Camera de Conturi a judetului Timis — ( Directia de Control Financiar Ulterior referitoare la verificarea situatiei, a evolutiei si a modului de administrare al patrimoniului public sau privat al unitatii administrat;v- teritoriale, s-a dispus luarea masurilor legale in vederea predarii in patrimoniul municipiului Timisoara a gestiunii materialelor aferente obiectivului de investitii „Modernizarea infrastructurii la reteaua de transport in comun cu tramvaiul in n municipiul Timisoara” ramase pe stoc. ! - Ca acestei masuri; RAT. a inaintat catre “executivul Primariei”: municipiului Timisoara situatia cu materialele care au fost achizitionate în cadrul acestui proiect si se afla in stoc in cadrul magaziei R.A.T.T., materialele care au fost recuperate de pe santier si evaluate in stoc in cadrul magaziei R.A.T.T., precum si materialele recuperate, neutilizabile (degradate, depreciate) rezultate in urma terminarii e] Jocrarii de investitii si care sa afla in stocurile din listele anterioare... avand ca cerinta x se Acest document este Proprietate a R.A.T.T. Utilizarăa fără cris el proprietarului nu este permisă. DATE

PROCES VERBAL NR, 667 / 26102071 Pag:-15/ 18 utilizarea cu titlu gratuit a acestor Ia lucrarile de intretinere si reparatii de pe, domeniul public, Consiliul Local a votat respingerea acesiei solicitari, dar a hotarat efectuarea unui audit privind managementul proiectului si al achizitiilor aferente. pentru intreaga perioada de derulare a proiectului pentru a neutilizate avand in vedere va se stabili clar de Ce.au ramas materizle loarea lor foarte mare s cine poarta responsabilitaiea achizitionarii si neutilizarii acestora. Serviciul de Audit Public Intern al Primariei municipiului Timisoara a desfasurat atat in cadrul Primariei cat si in cadrul Regiei Autonome de Transport Timisoara un audit de sistem cu privire la respectarea ansamblului de principii, reguli procedurale si metodologice aplicabile, actiunilor ce produc efecte financiare asupra fondurilor publice sau a patrimoniului public, inclusiv rezultatele obtinute de R_A. Transport Timisoara. Obiectivele actiunii de audit au fost pe de o parte ate de evaluarez ma anagementului proieciului „Mode ” penuu perioada de derularii acestui proiect, respectiv obtinerea asigurarii asupra modului de derulare a achizitiilor aferente proiectului, a respectarii actelor normative specifice in vigoare. Comun cu tramvaiul în municipiul T Raportul de audit al Serviciului Ai Public Intern din cadrul Primariei unicipiului Timisoara a concluzionat Urmatoarele : Cauzele ce au determinat acumularea de materiale ce au ramas pe stoc, respectiv un numar de 109 pozitii de inventar în valoare totala de 3.668.539,08 lei au fost : faptul ca la baza stabilirii necesait ului: de materiale si a cantitatilor de crari nu au stat proiecte tehnice de detaliu ci evaluarile din studiul de fezabilitate - "achizitionarea infegr grai, în avand fata de contractarea executiei, a materialelor i in cantitatile deferminate asa cum am arafat mai. SUS nu au fost activate clauzele dim contractele incheiate cu furnizorii, clauze ce permiteau renuntarea partiala la cantitatile initial confrăcțate .:.: ; i xecutia. finala a presupus renuntari Ia unele solutii tehnice si inlocuirea cu altele, modificaţi de, trasee, necorelate corespunzator cu materialele, existente sau comandate «monitorizarea proiectul ui si analizele, manageriale nu au, avit profunzimea si rigurozitatea . Care - sa. permita evitarea sau reducerea, volumului. de: “active îmobilizate.i dn; 1stocul fara miscare amintit mai sus , Acest documeni este PI

PROCES VERBAL “ Cod: En n NL RE FINE 661 / 26202011 LET Rev Pag: t& 118. FA ] i 1 | i - se impune constituirea unci comisii de analiza si control la nivelul RATT ai carei specialisii sa delermine soluiiile de valorificare/imputare a materialelor ramase in stoc Pe baza acestor. rapoarle a fost emisa Hotararea Consiliului Local nr.415/30.11.2010 prin care se aproba utilizarea gratuita de catre RATT a materialelor ramase in stocurile acesteia in urma finalizarii proiectului „Modernizarea infrastructurii la reteaua de transport in comun cu tramvaiul în municipiul Timisoara”, pentru utilizarea reperelor corespunzatoare, in conditii de maxima eficienta la lucrarile de investitii, reparatii si intretinere a domeniului public aflat in administrarea - R.A.Transport Timisoara. Materialele neutilizabile se pot valorifica prin vanzare, ori se pot casa si valorifica prin vanzare ca deseuri, sumele incasate urmand 2 fi bugetul local. te la De asemenea, 1 aproba constinirea la niv formata din specialisti care sa expertizeze din punci de vedere tehnic si economic care sunt reperele si cantitatile ce pot fi utili finalizarii proiectului „Moder tramvaiul in municipiul Timiso În acest sens, Directorul General al Regiei Autofiome de “Tansport 1 emis Decizia nr.178/18.03.2011 priri care s-a numit care sa puna în aplicare prevederile Hotarari; Consiliului Local n nr. 41 5/30.11.2010, Aceasta comisie de control a avut mai multe intruniri dupa cum urmeaze : msici a avut că scop parcurgerea listei cantitatile si valorile materialelor ramase in stoc, delimitand reperele de linie cale de cele de linie contact. Activitatea comisiei & continuat în data de 2405201160 identificareă si evaluarea faptica a reperelor aflate in magazie pentru a se stabili deprecierea acestora, respectiv posbilitatea utilizarii pentru fiecare reper in cadrul RATT. Astfel s-au delimitat în doua categorii materialele ramase, a caror termen de valabilitate este expirat Ja data efectuarii controlului si anume „produse cu perioada de valabilitate expirata, Acest document este proprietate a f proprietarului nu este permisă. n

PROCES VERBAL RR, 667 _/ 26102017 | Cod: F-2.4-01 " [Pag: 17/ 1& neutilizabile (propuse spre valorificare)”, respectiv „pr oduse cu perioada de valabilitate expirata utilizabile in cadrul RATT”. În data de 30.05.2011, comisia de control, in urma parcurgerii listelor de materiale, considera expertiza din punct de vedere tehnic incheiata, urmand a se efectua. experiiza din punci de vedere economic de catre un expert evaluator autorizat. În urma raportului de expertiza s-an stabilit bunurile ce pot fi utilizate de catre regie si valorile de piata propuse de evaluator, respectiv. cantitatile aferente pentru materialele inutilizabile. Aceste materiale sunt propuse de catre comisie spre Valorificare la un pret de recuperare, De asemenca, este consemnat punctul de vedere al d-lui Simonea Gheorghe, membru in comisia de control, respectiv faptul ca materialele | „adeziv ORTEC” si „Primer KE” sa fie inregistrate cu valoare „zero” datorita gradului de depreciere de 100% a acestora. TE, CORCLUZIILE COMISIEI DE CONTROL Având în vedere cele de mai sus, comisia de control la nivelul regiei numită prin" decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General dr. Ing. Ioan Goia concluzionează: 1. Propune Consiliului de al RATT spre aprobare urmăroarele: a. Aprobarea Raportat de Evaluare Bunuri Mobile întocmit de către SC Expert Ignea Nicolae SRL prevăzut în anexa la procesul verbal nr, 4 înregistrat la secția LECS cunr. 468/19. 08.2011: b: Transmiterea către Primăria Municipiului Timişoara şi Consiliu] 1 Local al Municipiului Timişoara z prezentului proces verbai de finalizare a lucrărilor. comisia de control la nivelul regiei numită prin decizia nr. 178/18.03.2011 în vederea dispunerii măsurilor care se impun. 2: Propune emiterea unei hotărâri de Consiliu Local, în conformitate Procesul. Verbal al comisiei care să cuprindă următoarele: a. Atribuirea în folosință gratuită de către R.A.T.T. 2 materialelor prevăzut în dnexal la prezentul proces verbal, pentru utilizarea acestora în condiții de maximă eficiență la lucrările de investiții, reparații şi întreținere a' domeniului public aflat în administrarea Regiei Autonome. de Transport Fimişoara; Acest document este proprietate a RA.T.T. Uiilizarez fără acordul scris al proprietarului nu este permisă.

PROCES VERBAL, NR. 661 / 26102071 Cod: F:24-01 b. Împuternicirea R.A.T. Timişoara pentru valorificarea prin casare şi valorifica prin vânzare ca deşeuri a meterialelor specificate în Anexa 2 la prezentul proces verbal; c.., Recuperarea, - conform dmexei 3 la prezentul proces verbal, a valorii rezultate din diferența dintre valoarea înregistrată în contabilitatea RAT. Timişoara (Balanta de verificare) a materialelor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului "Modernizarea infrasiruciurii la rețeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara" şi valoarea stabilită prin evaluarea în cadrul controlului încheiat prin prezentul proces verbal. ia: 2. 3. Îng. Adrian Sârb — Ing. Ovidiu Rădulesci: 4. Ing. Iuliana Suciu — 777 bru 3. Ing. Călin Crişan — rzerbriz 8, Ec. Lucreția Cătău — rmerrbrte 7. Ing. Gheorghe Şimonea — îrterisbrii Colaborator extern: 8. Ec. Daniel Ignea - er vieterului nu esfe permisă, document este proprietate aRA.T.T. Utilizarea "n

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA Aprobat JUDEȚUL TIMIŞ imar, | MUNICIPIUL TIMIŞOARA Dr. Ing. che Ciuhandu DIRECŢIA TEHNICĂ : SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE 03 Sal Bd.C.D Loga nr 1,300030 Timisoara,tel:+40256 490 635 e-mail:Primariatm(QOprimaria.ro internet:www.primariatm.ro REFERAT privind aprobarea Procesului verbal 661/26.10.2011 al Comisiei de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al RATT, Raportului de evaluare a materialor rămase pe stoc, atribuirii în folosința gratuită a RATT, valorificării şi vânzării unor materiale şi împuternicirea RATT pentru recuperarea valorii materialelor neutilizabile Prin Hotărârea nr. 415/30.11.2010, Consiliul Local al Municipiului Timişoara a aprobat următoarele: -utilizarea gratuita de catre R.A.T.T. a materialelor ramase în stocurile acesteia în urma finalizarii proiectului "Modernizarea infrastructurii la reteaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timisoara", conform Raportului de audit nr. SC2009-5254/29.09.2010 în valoare totala de 3.668.539,08 lei, pentru utilizarea reperelor corespunzatoare, în conditii de maxima eficienta la lucrarile de investitii, reparatii si întretinere a domeniului public aflat în administrarea Regiei Autonome de Transport Timisoara. - Valorificarea prin vânzare, ori casare si valorificarea prin vânzare ca deseuri materialele neutilizabile, sumele încasate urmând a fi virate la bugetul local. - constituirea la nivelul entitatii beneficiare R.A.T. Timisoara a unei comisii de control formata din specialisti care sa expertizeze din punct de vedere tehnic si economic care sunt reperele si cantitatile ce pot fi utilizate din materialele ramase în stoc în urma finalizarii proiectului "Modernizarea infrastructurii la reteaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timisoara", urmând ca pentru materialele depreciate sau inutilizabile sa se procedeze la recuperarea contravalorii de la persoanele care vor fi gasite raspunzatoare de achizitionarea acestora. În baza acestei hotărâri şi în baza Hotărârii Consiliului de Administrație al RATT nr. 4/17.02.2011, prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara, s-a numit Comisia de control la nivelul regiei care să expertizeze, din punct de vedere tehnic şi economic, care sunt reperele şi cantitățile ce pot fi utilizate din materialele rămase în stoc în urma finalizării proiectului „Modernizarea infrastructurii la rețeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara”, urmând ca pentru materialele depreciate sau inutilizabile să se procedeze la recuperarea contravalorii de la persoanele care vor fi găsite răspunzătoare de achiziționarea acestora. Comisia de control, mai sus amintită, a avut mai multe întruniri după cum rezultă din procesele verbale încheiate, astfel: 7 - în data de 18.04.2011, întrunirea comisiei a avut ca scop parcurgerea listei cu cantitatile si valorile materialelor ramase in stoc, delimitand reperele de linie cale fata de cele de linie contact. - în data de 24.05.2011 a continuat cu identificarea si evaluarea faptica a reperelor aflate in magazie pentru a se stabili deprecierea acestora, respectiv posibilitatea utilizarii pentru fiecare reper in cadrul RATT. Astfel s- au delimitat in doua categorii materialele ramase, a caror termen de valabilitate este expirat la data efectuarii controlului si anume „produse cu perioada de valabilitate expirata, neutilizabile (propuse spre valorificare)”, respectiv „produse cu perioada de valabilitate expirata utilizabile in cadrul RATT”, - în data de 30.05.2011, comisia de control, în urma parcurgerii listelor de materiale, considera expertiza din punct de vedere tehnic incheiata, urmand a se efectua expertiza din punct de vedere economic de catre un expert evaluator autorizat. în urma raportului de expertiza s-au stabilit bunurile ce pot fi utilizate de catre regie si valorile de piata propuse de evaluator, respectiv cantitatile aferente pentru materialele inutilizabile. Aceste materiale sunt propuse de catre comisie spre valorificare la un pret de recuperare. De asemenca, este consemnat punctul de vedere al d-lui Simonea Gheorghe — expert evaluator ANEVAR, membru in comisia de control; respectiv faptul ca materialele „adeziv ORTEC” si „Primer K” sa fie inregistrate cu valoare „zero” datorita gradului de depreciere de 100% a acestora. Cod FP 53-01, Ver. 1

În aprilie 2011 s-a întocmit de către SC EXPERT IGNEA NICOLAE SRI, - prin expert evaluator bunuri mobile Ec. Daniel Ignea - Raportul de evaluare bunuri mobile având ca beneficiar Regia Autonomă de Transport Timişoara. Prin procesul verbal nr. 661/26.10.2011 Comisia de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara, concluzionează: 1, Propune Consiliului de Administraţie al RATT spre aprobare urmăroarele: a. Aprobarea Raportului de Evaluare Bunuri Mobile întocmit de către SC Expert Ignea Nicolae SRL prevăzut în anexa la procesul verbal nr. 4 înregistrat la secția LCCS cu mr. 468/19.09.2011 b. Transmiterea către Primăria Municipiului Timişoara şi Consiliul Local al Municipiului Timişoara a prezentului proces verbal de finalizare a lucrărilor al comisiei de control la nivelul regiei numită prin decizia nr. 178/18.03.2011 în vederea dispunerii măsurilor care se impun. 2. Propune emiterea unei hotărâri de Consiliu Local, în conformitate Procesul Verbal al comisiei care să cuprindă următoarele: a. Atribuirea în folosință gratuită de către R.A.T.T. a materialelor prevăzut în 4nexal la prezentul proces verbal, pentru utilizarea acestora în condiții de maximă eficiență la lucrările de investiții, reparații şi întreținere a domeniului public aflat în administrarea Regiei Autonome de Transport Timişoara; b. Împuternicirea R.A.T. Timişoara pentru valorificarea prin casare şi valorifica prin vânzare ca deşeuri a materialelor specificate în Anexa 2 la prezentul proces verbal; c. Recuperarea, conform Anexei 3 la prezentul proces verbal, a valorii rezultate din diferența dintre valoarea înregistrată în contabilitatea R.A.T. Timişoara (Balanta de verificare) a materialelor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului "Modernizarea infrastructurii: la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara" şi valoarea stabilită prin evaluarea în cadrul controlului încheiat prin prezentul proces verbal. În data de 03.11.2011, prin Hotărârea nr. 100, Consiliul de administrație al RATT a aprobat, cu unanimitate de voturi, Procesul verbal nr. 661/26.10.2011 al Comisiei de control constituită la nivelul regiei referitor la proiectul „Modernizarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara”, cu reformularea literei c, punctul 2, capitolul IX — Concluziile comisiei de control, după cum urmează: „Recuperarea, după caz, conform Anexei 3 la prezentul proces verbal, a valorii rezultate din diferența dintre valoarea înregistrată în contabilitatea RATT (balanța de verificare) a materialelor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului „Modernizarea infrastructurii la rețeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara” şi valoarea ce se va stabili prin evaluare în cadrul controlului încheiat prin prezentul proces verbal”. Prin adresa cu nr. 3631/13.03.2012 RATT a transmis rezultatele Comisiei de control de la nivelul regiei numita prin Decizia 178/18.03.2011 consemnate in Procesul verbal nr.661/26.10.2011, aprobate de Consiliul de Administratie prin Hotararea 100/03.11.2011 şi a propus emiterea unei hotărâri de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara care să aprobe: - materialele ramase in stoc la finalizarea proiectului „Modernizarea infrastructurii la reteaua de transport in comun cu tramvaiul în Municipiul Timisoara”in suma de 3.797.176 lei , care au fost inregistrate in evidenta RATT,sa fie atribuite gratuit pentru utilizarea acestora in conditii de maxima eficienta la lucrarile de investitii , reparatii si intretinere a bunurilor din domeniul public al municipiului Timisoara , aflate în administrarea RATT. - materialele neutilizabile, se pot valorifica prin vanzare, ori casare si valorificare ca deseuri, sumele incasate urmand a fi virate la bugetul local. - aprobarea noilor valori a materialelor din stoc rezultate în urma reevaluarii acestora conform, raportului de evaluare a materialelor intocmit de SC EXPERT IGNEA NICOLAE SRL in suma de 3.203.235 lei, din care: materiale utilizabile in valoare reevaluata de 3.109.965 lei (ANEXA 1); materiale inutilizabile in valoare reevaluatta de 93.270 lei (ANEXA 2). - aprobarea casarii materialelor inutilizabile, conform Anexei nr.2 la PV nr.661/26.10.2011, si vanzarea ca deseuri, in valoare recvaluata de 93.270 lei si 407.161,40 lei valoare inregistrata in contabilitate(cost istoric). - recuperarea sumei de 576.232,91, reprezentand diferenta de valoare din reevaluare, dupa caz. Cod FP 53-01, Ver. 1

Având în vedere cele prezentate, propunem spre aprobare: - aprobarea Procesului - verbal nr. 661/26.10.2011 al Comisiei de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara şi Raportului de evaluare a materialor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului „Modernizarea infrastructurii la rețeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara”, - atribuirea în folosinţă gratuită către R.A.T.T. a materialelor rămase în stoc la finalizarea proiectului „Modernizarea infrastructurii la rețeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara”, în sumă de 3.797.176 lei, care au fost înregistrate în evidența contabilă RATT, pentru utilizarea acestora în condiții de maximă eficiență la lucrările de investiții, reparații şi întreținere a domeniului public aflat în administrarea Regiei Autonome de Transport Timişoara. - împuternicirea R.A.T. Timişoara pentru valorificarea prin vânzare sau prin casare, dezmembrare şi valorificare prin vânzare ca deşeuri a materialelor neutilizabile, sumele încasate urmând a fi virate la bugetul local. - aprobarea valorii materialelor din stocul fără mişcare în urma reevaluării acestora conform Procesului- verbal nr. 661/26.10.2011 al Comisia de control numită prin Decizia nr. 178/18.03.2011 a Directorului General al Regiei Autonome de Transport Timişoara şi Raportul de evaluare a materialor rămase pe stoc în urma finalizării proiectului „Modernizarea infrastructurii la rețeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara”, în sumă de 3.203.235 lei, din care: a- materiale utilizabile în valoare reevaluată de 3.109.965 lei; b- materiale neutilizabile în valoare reevaluată de 93.270 lei. - aprobarea casării, dezmembrării materialelor neutilizabile şi valorificarea prin vanzare ca deşeuri în valoare reevaluată de 93.270 lei şi 407.161,40 lei valoare înregistrată în contabilitatea RATT (cost istoric)" * - împuternicirea R.A.T. Timişoara pentru recuperarea sumei de 576.232, 91 lei reprezentând diferența de valoare din reevaluare şi virarea acestei sume la bugetul local. În cazul în care se constată fapte care constituie infracțiuni RATT va înştiința de urgență organele competente. VICEPRIMAR, IDEANU DIRECTDR, DIRECTOR D.E, ING. (CU CHIŞ EC. SHARANDA HAR4(ICU d ŞEF SERVICIU, CONSILIER, ING APR, OLOJOARĂ JR. NASTASIA MIRCEA Cod FP 53-01, Ver. 1